🗳 جلسه فرماندار با نمایندگان فرماندار و ناظران انتخابات در شهرستان ایوان

❇️ فرماندار ایوان: 👈 مهمترین موضوع انتخابات احترام به رأی و انتخاب مردم است

❇️ فرماندار ایوان:  👈 مهمترین موضوع انتخابات احترام به رأی و انتخاب مردم است

 🗳 جلسه فرماندار با نمایندگان فرماندار و ناظران انتخابات در شهرستان ایوان

 

❇️ فرماندار ایوان: 

👈 مهمترین موضوع انتخابات احترام به رأی و انتخاب مردم است

 

📲| به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان ایوان، امروز سه شنبه 8 اسفندماه 1402، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان در جمع نمایندگان فرماندار و ناظران انتخابات مهمترین موضوع در مورد انتخابات را احترام به رأی و انتخاب مردم دانست و گفت: نمایندگان منتخب، توسط رأی مردم انتخاب می شوند و آنچه که از درون صندوق های رأی بیرون می آید ارادہ و خواست مردم است.

 

✳️ فرماندار ایوان: ما وظیفه داریم شرایط مطلوبی را برای اجرای روند انتخابات ایجاد کنیم و با هم افزایی و همکاری با مجموعه هیات های؛ نظارت، بازرسی و اجرایی تلاش می کنیم انتخاباتی در شأن نظام جمهوری اسلامی اجرا کنیم.

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان‌، گفت: دشمنان انقلاب برای جلوگیری از حضور مردم ایران اسلامی در انتخابات از همه روشهای موجود استفاده می کنند، اما مردم ایران با استفاده از رهنمودهای رهبر انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه در کشور، در همه صحنه ها حضور داشته و خواهند داشت.

✳️ وی گفت: و این بار با حضور حماسی خود در انتخابات 11 اسفند، ان شاءالله با شور انقلابی مردم و بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

✳️ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، تأکید کرد؛ رأی مردم حق‌الناس است، ما خود را مدیون خون شهدا و رأی مردم می دانیم و با خدای خود عهد بستیم قانون ملاک عمل همه ی ما باشد

✳️ وی افزود: اولویت اصلی ما براساس بی طرفی با لحاظ کردن امنیت، سلامت و مشارکت عمومی خواهد بود و به هیج وجه از کاندید و یا گروه و جناح خاص حمایت نخواهیم کرد.

✳️ رئیس ستاد انتخابات شهرستان ایوان از دست اندركاران انتخابات خواست در زمان باقیمانده سطح اطلاعات و آگاهی خود را نسبت به قوانین اجرای انتخابات بیشتر و از بدو شروع اخذ رأی تا پایان شمارش نهایی نتیجه انتخابات فرایند قانونی را مد نظر داشته باشند.

به امید سربلندی کشور سرافراز مان ایران اسلامی

 

✍ كميته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است