🔔 نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس ایوان

❇️ فرماندار ایوان: 👈 یکی از محوری ترین مسائل قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خدا است

❇️ فرماندار ایوان: 👈 یکی از محوری ترین مسائل قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خدا است

 🔔 نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس ایوان

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 یکی از محوری ترین مسائل قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خدا است

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، همزمان با سراسر استان زنگ نیکوکاری با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در دبستان دخترانه حضرت رقیه(س)، به صورت نمادین نواخته شد.

 

✅ در این مراسم حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان با بیان اینکه سعادت جامعه در گرو کمک کردن به دیگران است عنوان کرد: اگر انسانی مکشل بنده ی دیگری را حل کند خداوند از او راضی تر خواهد بود یاد بگیریم و یاد دهیم به دیگران کمک کنیم و دست یکدیگر را بگیریم.

 

✳️ فرماندار ایوان؛ یکی از محوری ترین مسائل قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خدا است، احسان و نیکوکاری مانند نماز گاهی لازم است آن را آشکارا و در ملاء عام انجام داد و گاهی نیز باید مخفی باشد تا ریا محسوب نشود؛ بنابراین آنچه در احسان و نیکوکاری اهمیت دارد خلوص نیت برای خداوند است.

✳️ حجت اله اکبری هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ترویج فرهنگ خیر و احسان دانست و اظهار داشت: اهمیت شتافتن برای امر خیر و آن هم احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان در مبانی اسلام بسیاری مورد تأکید است و توسعه فرهنگ نیکوکاری و احسان باید از کودکی به کودکان یاد داده شود.

✳️ وی گفت: خانواده های نیازمند زیادی در جامعه ما وجود دارد که در چنین مناسبت‌هایی در انتظار دستان سخاوتمند مردم هستند. و همه کمک هایی که در مدارس جمع آوری می شود، ۱۰۰ درصد به دانش آموزان نیازمند همان مدارس پرداخت می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است