✅ ديدار کارکنان کميته امداد امام خمينی (ره)، با فرماندار شهرستان ایوان

❇️ فرماندار ایوان: 👈 كميته امداد یکی از بزرگترين دستاوردهای انقلاب است

❇️ فرماندار ایوان: 👈  كميته امداد یکی از بزرگترين دستاوردهای انقلاب است

 ✅ ديدار کارکنان کميته امداد امام خمينی (ره)، با فرماندار شهرستان ایوان 

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 كميته امداد یکی از بزرگترين دستاوردهای انقلاب است

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، مناسبت سالروز تأسيس کميته امداد امام خمينی(ره)، رئيس و کارکنان اين اداره با فرماندار شهرستان ایوان ديدار و گفتگو کردند.

 

✅ در اين ديدار رضا باقری رئيس کميته امداد شهرستان ایوان به ارائه گزارش عملکرد پرداخت، و گفت: کمک به خانواده های تحت پوشش، جذب کمک ها و اعتبارات، اعزام خانواده های تحت پوشش به عتبات عاليات و مشهد مقدس، وام های اشتغال زایی، آموزش های قرآنی و ...، تشکيل مجمع خيرين و ... را از جمله مهمترين اقدامات کميته امداد شهرستان دانست.

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان ضمن تبريک سالروز تأسيس کميته امداد امام خمينی(ره)، گفت: تأسيس كميته امداد به فرمان حضرت امام خمينی(ره)، یکی از بزرگترين دستاوردهای انقلاب است كه با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشكيل شد.

✳️ فرماندار ایوان، گفت: اين کميته پس از پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با دستور امام‌خمينی(ره)، در جهت رسيدگی به مشکلات نيازمندان جامعه تشکيل شده که از ديگر اهداف اين نهاد می توان به ترويج فرهنگ نیکوکاری اشاره کرد.

✳️ حجت اله اکبری همچنين از خدمات و فعاليت ها و تلاش های خالصانه ی کارکنان اين نهاد قدردانی نمود، و اقدامات صورت گرفته در زمينه های گوناگون را در شهرستان مطلوب ارزيابی نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است