ستادمبارزه با ویروس کرونا

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان،

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان،

 

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ایوان به ریاست مهندس سـبزی فرماندار ایوان و با حضور دکتر کریمیان ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان ونیز تعدادی از مدیران ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

دکتر کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در سفری یکروزه به منظور بررسی وضعیت شهرستان ایوان در خصوص بیماری کرونا و اقدامات پیشگیرانه؛ از زیرساختهای بهداشتی درمانی این شهرستان بازدید نمود.

 

 در ابتدای جلسه، مهندس سبزی فرماندار شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همراهان وی؛ گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ارائه نمود. 

 

در ادامه این جلسه، دکتر کریمیان از زحمات و توجه ویژه و حمایت همه جانبه مهندس سبزی فرماندار، کار بهداشت و درمانی و اعضاء ستاد مبارزه با کرونا تقدیر نمود و خاطر نشان کرد که همه ما در راستای حفظ سلامت مردم مسئول هستیم.

 

وی همچنین، بر انجام اقدامات پیشگیرانه و قطع زنجیره انتقال بیماری در شهرستان ایوان و تمام نقاط استان تأکید نمود و ابراز امیدواری کرد که با کمک و تعامل همگانی و بهره‌گیری از ظرفیت ادارات و نهادها و تلاش و جدیت کادر بهداشت و درمان در جهت مبارزه با بیماری کرونا گام های ارزشمندی برداشته شود.

 

 گفتنی است که در ادامه دکتر بالاوندی معاون درمان و دکتر صادقی فر معاون بهداشتی به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری در شهرستان ایوان و اقدامات پیشگیرانه انجام شده پرداختند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان ایوان از ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید نمود و در جمع مسئولان شبکه و واحدهای ستادی از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان تقدیر و تشکر کرد.

 

در این جلسه دکتر جوروند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم به دکتر کریمیان و همراهان وی به بیان گزارشی از اقدامات و خدمات حوزه کاری خود در رابطه با مبارزه با بیماری کرونا پرداخت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه سفر خود از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان ایوان بازدید نمود و با پزشکان و پرسنل دیدار و گفتگو کرد و از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه آنان در راستای خدمت مردم و ارائه خدمات درمانی تقدیر کرد.

 

 در ادامه نیز علی برجی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم به دکتر کریمیان و همراهانش به بیان گزارشی از خدمات و اقدامات درمانی انجام شده به بیماران و مراجعین به بیمارستان پرداخت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است