بازدید از ڪنار گذر شهر ایوان

سفر مهندس جغتایے معاون و رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سـازمان بـرنامه و بودجه ڪشور به شهرستان ایوان

سفر مهندس جغتایے معاون و رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سـازمان بـرنامه و بودجه ڪشور به شهرستان ایوان

سفر مهندس جغتایے معاون و رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سـازمان بـرنامه و بودجه ڪشور به شهرستان ایوان 

 

 در این سفر ڪه دڪتر ڪرمی معاون عمرانے استاندارے ایلام، مهندس سبــزے فـرمانـدار ایوان، مهندس قیصــورے رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ایلام، مهندس ڪاظمــے مدیـرڪل راه و شهـرسازے استان، و جمعے از مدیران شهرستان نیز حضور داشتنداز محـل پروژه در حـال اجراے ڪنار گذر ایوان بازدید بعمل آوردند و از نزدیڪ در جـریان رونـد احداث این پـروژه قـرار گرفتند. 

 

 

 مهندس سبزے فـرمانـدار ایوان، در این بازدید گفت: در صـورت تأمین اعتبـار فـاز اول این پـروژه تا پایان سال جارے به بهــره بردارے مے رسد.

 وی اظهـار داشـت: پروژه ڪنارگـذر ایوان، یڪے از مطالبـات چنـدین ساله مـردم بوده ڪه با تـلاش و حمـایت استـاندار محتـرم، عملیات اجرایے آن در دستور ڪار قرار گرفت و تا ڪنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیڪے دارد ڪه حاصل همڪارے ڪشاورزان و مالڪین اراضے واقع در مسیـر و نیز مـدیر ڪل راه و شهرسازے و تلاش همه عوامل اجرایے مے باشد.

 فـرمانـدار همچنین گفت: این پروژه نقش بسزایے در ڪاهش ترافیڪ داخل شهر ایوان داشته و خسارات ناشے از تردد وسایط نقلیه سنگیـن در معـابر شهرے را ڪاهش مے دهد.

عـلاوه بر این، با توجه به اینڪه مسیر شهرستان ایوان ڪه از مسیر هاے اصلے اربعین مے باشد، لذا تسـریع در اجراے این پروژه بسیـار حـائز اهمیت است.

 وے همچنین خواستار تأمین اعتبار بیشتر براے پرداخت حقوق مالڪین زمین هاے زراعے واقع در مسیـر و نیز براے اجراے ڪامل این پــروژه گردید.

وے گفت، بنا به اعلام مدیران دستگاه اجرایے مــربوطه، درصورت تأمین اعتبـار، مے توان تا پایان خــردادماه سال آینده شاهـد پایان عملیات اجراے این پروژه خواهیـم بود.

 سپس دڪتر ڪرمے، معاون عمرانے استاندار به بیان اهمیت و ضرورت اجراے این پروژه پرداخت و از زحمـات فـرمانـدار، مـدیرڪل راه و شهرسازے، همه عوامل اجرایے و همڪارے ڪشاورزان تقدیر نمـود.

 سپس مهندس جغتایے معـاون و رئیس امـور پایش، ارزیابے و اطلاعات مدیریت سازمان بـرنامه و بودجه ڪشور ضمن تقدیر از اقـدامات صورت گرفته، گفت: تأمین اعتبار ڪامل براے اجراے این پروژه پیگیــرے و با تزریق اعتـبار، شاهد اتمام این پـروژه در سال پایانے ڪار دولت خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است