افتتاح و کلنگ زنی در ایوان

حضور دکتر رستم زاد معاون محترم استاندار در شهرستان ایوان به مناسبت گرامی داشت هفته دولت:

حضور دکتر رستم زاد معاون محترم استاندار در شهرستان ایوان به مناسبت گرامی داشت هفته دولت:

 

🏴 اَلسَّـلامُ عَلَےالْحُسَیْنِ وَعَلے عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ 

🏴 وَ عَلے اَوْلادِ الْحُسَـیْنِ وَ عَلےاَصْحابِ الْحُسَیْنِ

 

🌷🌷 یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گرامی باد. 🌷🌷

 

🇮🇷🇮🇷 حضور دکتر رستم زاد معاون محترم استاندار در شهرستان ایوان به مناسبت گرامی داشت هفته دولت:

 

✅ به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، امروز، پنج شنبه چهارم شهریور ماه، جناب آقای دکتر رستم زاد معاون محترم اقتصادی استانداری ایلام به شهرستان ایوان سفر نمود.

👈 ایشان پس از ورود به شهرستان، با حضور مهندس سبزی فرماندار ایوان، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران شهرستان ایوان در محل گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود.

 

✅ وی سپس در محل نهالستان ایوان، پرورژه توسعه نهالستان را کلنگ زنی نمود و علاوه بر این سایر پروژه های شهرستان که در هفته دولت سال جاری افتتاح و کلنگ زنی می شوند را به صورت متمرکز رونمایی و افتتاح گردیدند.

👈 لازم به ذکر است که در هفته دولت 1400 تعداد 20 پروژه در حوزه های مختلف(ساخت مدرسه، شبکه فرعی آبیاری و زهکشی، اجرای طرح هادی 12 روستا، آبرسانی به مناطق عشایری، طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری و ...) و با اعتبار 40 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

❇️ در ادامه، جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تشکیل گردید.

✅ در ابتدای جلسه مهندس سبزی فرماندار ایوان، ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت؛ گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان در یک سال گذشته ارائه نمود.

👈 وی همچنین در خصوص اقدامات مربوط به ستاد کرونا در شهرستان گفت: در یک و نیم سال گذشته اقدامات مستمر و متعددی در زمینه مبارزه با کرونا با همکاری مردم و همه مدیران صورت گرفته و همچنان هم ادامه دارد.  

✅ سپس آقای دکتر شعبانی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ایوان و سرکار خانم دکتر دانش نژاد رئیس شبکه بهداشت ایوان در خصوص اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود گزارشاتی ارائه نمودند.

✅ در پایان جناب آقای دکتر رستم زاد به ایراد سخن پرداخت.

👈 وی با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: علی رغم محدودیت اعتبارات، اقدامات قابل توجهی در شهرستان ایوان صورت گرفته که نمونه آن، بهربرداری از پروژه هایی در شهرستان ایوان، در هفته دولت امسال (1400) است که جا دارد از زحمات همه مدیران و فرماندار ایوان تقدیر و تشکر نمایم.

↩️ وی همچنین از زحمات و اقدامات اعضای ستاد کرونا در شهرستان ایوان تقدیر نمود و گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا تاکنون اقدامات مستمر و موثری در شهرستان ایوان انجام شده و یقیناً همراهی و همکاری مردم عزیز شهرستان ایوان در راستای مبارزه با کرونا بسیار تاثیر گذار بوده است.

👈 وی گفت، در حال حاضر اولویت، تزریق واکسن می باشد که انتطارداریم، شهروندان عزیز در زمینه تزریق واکسن بر اساس اعلام گروه های هدف، با مراجعه به مراکز مربوط اقدام به تزریق واکسن نمایند.

❇️ علاوه بر این رعایت پروتکل ها هم ضروری است و بویژه از اصناف مختلف انتظار می رود که نهایت دقت لازم در زمینه پروتکل ها را به عمل آورند.

👈 وی همچنین گفت از گشت های نظارت شهرستان می خواهم که ضمن بازرسی های مستمر از سطح بازار و اصناف، در صورت نیاز و عدم توجه برخی اصناف به رعایت پروتکل ها، اقدامات قانونی به عمل آورند.

 

 

🖋 روابـط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است