✅ در تکمیل گزارش سفر فرماندار ایوان به زرنه

✅ در تکمیل گزارش سفر فرماندار ایوان به زرنه و در راستای پیگیری مشکلات این بخش

✅ در تکمیل گزارش سفر فرماندار ایوان به زرنه و در راستای پیگیری مشکلات این بخش

 

✅ در تکمیل گزارش سفر فرماندار ایوان به زرنه و در راستای پیگیری مشکلات این بخش

 

👈 فرماندار شهرستان ایوان برای بررسی و پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات مردم بخش زرنه به این شهر سفر کرد.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، حجت اله اکبری به همراه تعدادی از مدیران شهرستان به صورت میدانی از مناطق مختلف بخش زرنه، به منظور مشاهده عینی مشکلات این بخش بازدید نمودند، و به همین منظور برگزاری جلسه در محل بخشداری زرنه و دیدار مردمی نیز با همین هدف انجام گرفت. 

 

👈 دیدار مردمی؛

✅ وی بر تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای حل و فصل مسائل و درخواست های مردمی در دستگاه متبوع خویش تاکید کرد و تصریح نمود: تسریع در پاسخگویی به مردم و مراودات اداری دستگاه ها می تواند نقش مهمی در افزایش رضایت مندی مراجعین به ادارات دولتی داشته باشد.

❇️ نماینده عالی دولت در شهرستان در جمع مردم شهر زرنه فرصت حضور دولمتردان در این بخش را مغتنم شمرد و بیان داشت: باید از تمام توان مدیریتی استان برای بهره مندی از ظرفیت ارگان های دولتی بهره برد تا در نهایت ضمن پیشبرد اهداف کلان دولت در استان، بستر های خدمت رسانی به مردم ارتقاء یابد.

❇️ وی با تاکید بر اینکه توجه به مطالبات مردمی وظیفه مدیران دستگاه هااست، خاطر نشان کرد: مردم درخواست ها و مطالبات خود را به ارائه دولتمردان ارائه دهند، تا بتوانیم گام مهمی در جلب رضایت مردم و حل و فصل مشکلات آنها برداریم.

✅ پیگیری مشکلات شبکه آبیاری تحت فشار دشت زرنه و تعاونی های آبران در جهت بهره برداری کامل از پروژه آبیاری دشت زرنه و رفع موانع پیش رو این طرح

 

 👈 بازدید از تصفیه خانه آب شرب شهر ایوان و روستاهای بهره مند از این شبکه آبرسانی

 ✅ گزارش روند اجرایی پروژه از شروع کار تاکنون؛ قرارداد حاضر با شرکت صدرآب صنعت از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصد در حال انجام است که در صورت تامین اعتبار (حدود ۳۰ میلیارد تومان) در خرداد ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد. 

❇️ چشم انداز طرح برای سال ۱۴۱۵ می باشد که دبی خروجی تصفیه خانه ۲۳۰ لیتر بر ثانیه بوده و می‌تواند آب آشامیدنی مورد نیاز شهر ایوان ، مجتمع‌های روستایی و شهرک صنعتی را تأمین کند.

❇️ آب تصفیه شده مطابق با استانداردهای موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای آب شرب بوده که به روش متعارف مشتمل بر اختلاط و لخته سازی، زلال سازی و فیلتراسیون طراحی شده است، همچنین تأسیسات پیش گندزدایی و گندزدایی نهایی با روش الکترولیز نمک طعام در این تصفیه خانه انجام می پذیرد.

روند تصفیه آب به گونه‌ای است که طی مراحل تصفیه فیزیکی جهت حذف مواد معلق و سالم سازی جهت از بین بردن میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا قرار می‌گیرد برای کیفیت بخشی بیولوژیکی آب خام و سالم‌سازی آب تزریق کلر پیش‌بینی شده است. 

 ✅ ساختمان ها و تأسیسات تسویه و سالم‌سازی شامل موارد زیر است؛

 ۱- حوضچه ورودی، ۲- کلرزنی آب خام، ۳- تزریق مواد منعقد کننده و اختلاط سریع، ۴- انعقاد و ته نشینی مواد معلق و کلوئیدی، ۵- صاف سازی، ۶- سالم سازی آب با تزریق گاز کلر، ۷- بازیافت آب حاصل از شستشوی صافی، ۸- تغلیظ و خشک نمودن لجن تولید شده.

 

 

👈👈 لازم به ذکر است؛ 

♻️ در این بازدید و در راستای رونق و رفع موانع تولید، یکی از دامداران با مراجعه به فرماندار پس از بررسی موارد مطروحه از سوی ایشان، بنا به دستور فرماندار تصمیمات لازم اتخاذ گردید. 

♻️ دیدار با یکی از مادران شهدا که بنا به فرموده این مادر شهـید: در طی این سالیان به غیر از رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، تاکنون مسئول دیگری با ایشان دیداری نداشته اند.

♻️ فرماندار ایوان بصورت سرزده از نانوایی سطح شهر زرنه در راستای دستور استاندار محترم ایلام، بمنظور بررسی وضعیت آرد و نان با هدف ارتقای سطح کیفیت نان تولیدی بازدید نمودند.

✅ شایان ذکر است؛

 👈 بدلیل تعطیلی خود سرانه، عرضه نان بی کیفیت و عدم رعایت مسایل و موازین بهداشتی، تذکرات لازم به خبازان و مدیران دستگاه‌های مربوطه دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است