هیئت اندیشه ورز بسیج دانش آموزی

جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج دانش آموزی شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان برگزار شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج دانش آموزی شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان برگزار شد.

 

 🌷🌷هـر گاه و هـر جا که از پیـروزی ۲۲ بهـمن یادی و نامی آورده می شود، چـهره ی شهـید و نقش خونین شـهادت، در برابر چـشم ها پدیدار می گردد.🌷🌷

 

 🌸🌸 مقام معظم رهبـری(مدظله العالی) 🌸🌸

 

 

✅ جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج دانش آموزی شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان برگزار شد.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه هیئت های اندیشه ورز بسیج دانش آموزی شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار ایوان، سرهنگ حسینی فرمانده بسیج دانش آموزی در خصوص موضوعات مرتبط (فرهنگی، آموزشی و اجتماعی)، در محل فرمانداری برگزار شد.

❇️ درابتدای مراسم سرهنگ حسینی فرمانده بسیج دانش آموزی گزارشی از عملکرد بسیج دانش آموزی ارايه و دستور کار جلسه را مطرح نمود.

 

❇️ در ادامه فرماندار شهرستان ایوان، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بسیج دانش آموزی در شهرستان ایوان عنوان کرد: دشمن از طریق جنگ نرم وارد عمل شده و فکر می کند از این طریق می تواند موفق شود در صورتی که بسیج به صورت خاص و تخصصی وارد میدان شده و همچون گذشته با تمام توان خود در مقابل دشمن ایستاده تا از منافع کشورش دفاع کند.

❇️ اکبری در ادامه افزود:  بسیجیان با گذراندن آموزش های تخصصی در فضایی که امروز بر جامعه حاکم است می توانند با کسب شناخت درست در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب، دولت مردان را یاری کنند.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است