✅ جلسه شورای حفاظت از منابع آب

✅ برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ایوان

✅ برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ایوان

✅ برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان؛ جلسه شورای هماهنگی حفاظت از منابع آب شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار، خانم جعفر قلی رئیس و دبیر منابع آب شهرستان و دیگر اعضای شورا در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب؛ ضمن تشکر از اعضای جلسه توضیحاتی در خصوص مشکلات کم آبی،تبعات خشکسالی ناشی از کمبود بارش ها بیان نمود و اظهار داشت؛ هر مقدار جدیت داشته باشیم باز هم کم است، آب مایه حیات است، با حیات نمی توانیم بازی کنیم.

✳️ اکبری افزود: قدر دان مردم هستیم، که در مورد شکستگی ها و هدر رفت آب دلسوزانه اطلاع می دهند تا به حال مواردی بوده که از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شده، که بلافاصله توسط اداره آب و فاضلاب ترمیم و نگهداری انجام گرفته است.

✳️ در پایان اکبری افزود؛ اندک افرادی هستند که اقدام به دست کاری کنتورهای خود برای نشان دادن مصرف کمتر کردند. و یا به نوعی انشعاب غیر مجاز(نصب شیر انتظار، سه راهی پشت کنتور آب) تخلف محسوب می شود، در ماده 2 قانون نیز تصریح شده است: هر شخصی به هر طریق مبادرت به هر نوع تصرف یا تغییری در وضعیت دستگاه های اندازه گیری آب، برق، گاز، تلفن و یا شبکه فاضلاب نماید به نحوی که منجر به اخلال در کارکرد صحیح و ثبت ارقام مصرفی گردد، علاوه بر الزام به اعاده وضع به حال سابق، به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و جزای نقدی درجه شش موضوع ماده 19 قانون مجازات اسلامی مصوب، محکوم می گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است