✅ اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایوان.

✅ اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایوان با موضوع اوقات فراغت برگزار گردید.

✅ اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایوان با موضوع اوقات  فراغت برگزار گردید.

 ✅ اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایوان با موضوع اوقات فراغت برگزار گردید.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز چهارشنـبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۸، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جاری با حضور حجت اله اکبری فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی، صادقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دیگر اعضای ستاد و جمعی از جوانان در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سليمانی فرمانداری ایوان برگزار گردید.

 

✳️ در ابتدا حجت اله اکبری فرماندار با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت؛ یکی از مهمترین سرمایه های هر کشور جوانان آن کشور هستند و هر کشوری که برای جوانان درست برنامه ریزی کند آینده کشور را تضمین نموده، با توجه به دستورات دینی جوان جایگاه ویژه‌ای دارد، بزرگان دینی؛ علما، ائمه و پیامبران نسبت به جوانان، توجه جدی داشته اند.

✳️ وی گفت؛ اساسی ترین مشکلات که جوانان ما با آن روبرو هستند (شغل، ازدواج و مسکن)، می باشد، ان شاءالله این ستاد با هماهنگی ادارات مربوطه بتوانند بخشی از این مشکلات را حل نمایند.

✳️ وی افزود؛ کشور ما یک گنجینه است و گنجینه ی آن جوانان هستند.

✳️ فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان، گفت؛ ارگان های متولی با برنامه ریزی دقیق، اوقات فراغت خوبی برای تعطیلات تابستان مد نظر قرار دهند.

 

✳️ وی در پایان گفت؛ با توجه به اهمیت این قشر همه ی ما بطور جدی پای کار باشیم، و یکی از دغدغه های دولت مردمی و انقلابی جوان گرایی و ایجاد اشتغال برای جوانان عزیز که سرمایه های این نظام و این انقلاب هستند می باشد.

 

♻️ گفتنی است؛

👈 در ادامه جلسه آقای مهدی اسدی به عنوان مشاور در امور جوانان فرماندار شهرستان ایوان معرفی گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است