✅ مراسم بزرگداشت مقام معلم در ایوان

✅ برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان ایوان

✅ برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان ایوان

 ✅ برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم در شهرستان ایوان

        

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، این مراسم با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه شهرستان، برخی از مدیران استانی و شهرستان، جمعی از فرهنگیان و خانواده معظم شهدای فرهنگی و کانون بازنشستگان در محل سالن امور تربیتی برگزار گردید.  

 

✳️ در این مراسم ابتدا طاهر مرجانی پور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک هفته معلم و عرض خیر مقدم به حاضرین مطالبی در رابطه با مقام شامخ معلم بیان نمودند.

 

✳️ سپس حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری به منزلت مقام معلم اشاره کرد و گفت؛ آن جریانی که حذف شهید مطهری را نشانه گلوله خود قرار داد، امروز در نقشه های دیگر با ترفندهای، همان تفکر شهید مطهری را نشانه گرفته است و از راه های مختلف به دنبال این هستند که اگر یک روز معلم شهیدی همچون شهید مطهری حذف فیزیکی کردند، امروز هم به دنبال این هستند که این تفکر را حذف کنند، اما شماها پاسداران دفاع از این تفکر هستید. که ان شاءالله با پیروی از راه امام(ره)، و راه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، و شهدا به ویژه راه شهدای فرهنگی(معلم)، کوتاهی نکنیم. 

 

✳️ در پایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه شهرستان، نیز در رابطه با جایگاه معلم در جامعه مطالبی بیان نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است