‍ ‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان

‍ ‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه

‍ ‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه

‍ ‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شـهرستان ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

     🌸🌸« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »🌸🌸

🌹🌹 تاریخ جمهوری شکوهمند اسلامی سرشار از روزها و لحظه هایی است که هر کدام به تنهایی نشان از مظلومیت مردان و زنانی دارد که در مسیر عقیده و دفاع از آرمان های انقلاب ، آماج حملات دشمنان قسم خورده این سرزمین قرار گرفته اند.

 

🌹 هفته قوه قضائیه یادآور شهادت 72 عزیزی  است که در تیرماه سال 1360 به دست منافقین کوردل در دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و گواه قربانی بودن جمهوری اسلامی در امر تروریسم است.

 

🌹 بی تردید نامگذاری این زمان به نام هفته قوه قضاییه اقدامی ارزشمند بوده است و نشان از اهمیت جایگاه قضا در جمهوری اسلامی دارد.

 

🌹 حضرت امام خمینی (ره)، در بیانات خود می فرمایند: مسئله قضاوت یک مسئله بسیار خطیری است. باید در امر قضا، کمال دقت را کرد و با دقت اجرا کرد.

🌹 خوشبختانه اقدامات و فعالیت های دستگاه قضا، دادگستری و دادستانی در شهرستان ایوان قابل لمس بوده که رضایت مندی مردم را به دنبال داشته و این شهرستان را جزو شهرستان های پیشرو در اقدامات و فعالیت های قضایی قرار داده است.

 

🌹 اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران وفادار ایشان، هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، تلاشگر و متعهد این دستگاه خاصه رئیس دادگستری شهرستان، دادستان شهرستان، قضات شریف، معاونین قضایی و همه کارمندان و کارکنان دادگستری و کارکنان و اعضاء گرانقدر شورا‌های حل اختلاف شهرستان که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و برقراری قسط و داد در جامعه تلاش می کنند، تبریک می گویم و از آستان خداوند منان، برای همه خدمتگزاران صدیق نظام توفیق مسالت دارم. 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

                     حجت اله اکبری

              فرماندار شهرستان ایوان

            شـنـبه 03 تیـرداد مـاه 1401

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است