✅ جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر

✅ جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر با حضور مردم و مسئولین شهرستان ایوان.

✅ جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر با حضور مردم و مسئولین شهرستان ایوان.

 ✅ جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر با حضور مردم و مسئولین شهرستان ایوان.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر با حضور حجت اله اکبری فرماندار، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان ایوان در محل سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی برگزار گردید.

 

✅ در این مراسم ابتدا حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع)، و همچنین آیت الله شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان، و عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر، گفت؛ در شهرستان برای بازسازی واقعه غدیرخم آماده می شویم و این امر نیازمند کمک، همراهی و هم افزایی مردم شهرستان ایوان است.

✳️ اکبری گفت: با تمام توان پای کار خواهیم آمد تا دَینمان را به رساندن پیام غدیر ادا کنیم، اگر قبل از ما و کسانی که پیرو این راه بودند کوتاهی نمی کردند و پیام غدیر خوب ابلاغ می شد، عاشورا به وجود نمی آمد.

✳️ فرماندار ایوان، ضمن امیدآفرینی به واقعه غدیر گفت: خداوند را شاکریم که اربعینی بود و پیام عاشورا را به ما رساند که الان همه بیدار شده و می دانند که غدیر چه فلسفه، هدف و حکمتی دارد. 

✳️ وی در ادامه گفت؛ قطع به یقین طرفداران غدیر این راه را وصل به ظهور خواهند کرد، منتظر ظهور فرزند حضرت فاطمه (س)، و حضرت علی(ع)، هستیم، ولی منتظر نباید دست رو دست بگذارد. منتظر باید فعال و در صحنه باشد، تا زمینه برای ظهور فراهم شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است