✅ جلسه شورای فرهنگ عمومی ایوان

✅ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ایوان با محوریت موکب داری

✅ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ایوان با محوریت موکب داری

‍ 🏴 اَلسَّـلامُ عَلَیْـکَ یا اَبا عَبْـدِاللّهِ الْحُسَـیْن(ع) 

 

✅ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ایوان با محوریت موکب داری

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ايوان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه ايوان، و با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، هلشی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان، مدیران ادارات عضو شورای فرهنگ عمومی در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

✳️ در ابتدا علی هلشی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تقدیر از حضور اعضاء، همچنین دستور کار جلسه با موضوع موکب داری اربعین را مطرح نمود.

 

✅ در ادامه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفا و صدیق آن حضرت، گفت: موکب داری از کارهای ارزنده و خداپسندانه ایست که خادمان و شیفتگان و عاشقان ابا عبدالله(ع)، در ایام اربعین در راستای خدمت به زوار امام عشق و ایثار حضرت سید الشهدا انجام می دهند و اجر این کار خداپسندانه با خداوند بزرگ است.

✳️ اکبری یاد آورد شد؛ قدردان زحمات خداپسندانه و خالصانه موکب داران اربعین سال گذشته هستیم و امسال با شکوهتر از سال گذشته خادمانی لایق برای زوار آقا قمر بنی هاشم و شیدالشهداء(ع)، خواهیم بود.

✳️ وی همچنین اظهار داشت؛ باید تلاش ما به سمت و سوی مردمی کردن برپایی مواکب حسینی باشیم و این تجربه در سال گذشته جواب داده و ان شاءالله امسال هم با کمک هدایا و نذورات مردمی در خدمت زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع)، خواهیم بود.

 

❇️ در پایان این جلسه، اعضاء پیشنهاداتی را بيان و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است