جلسه شورای آموزش و پرورش

✅ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان

✅ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان

 ✅ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورا و با حضور طاهر مرجانی پور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و دبیر جلسه و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات آموزش و پروش شهرستان برگزار گردید.

 

❇️ در این جلسه ابتدا طاهر مرجانی پور مدیر و دبیر شورا آموزش و پرورش ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین دستور کار جلسه را بیان نمودند.

 

❇️ سپس حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، یاران با وفایش و حضرت سید الساجدین امام زین العابدین علیه السلام و با آرزوی قبولی عزاداریها، از زحمات تمامی ادارات دولتی که به نوعی در راستای پیشبرد برنامه های آموزشی فرزندان این شهرستان ذی نفع و خدمتگزار هستند، و همچنین اداراتی که در اجرای برنامه امتحانات نهایی و کنکور، عوامل اجرایی و به ویژه نیروی های نظامی که در تلاش بودند، قابل تقدیر است.

 

✳️ وی همچنین از حضور و همکاری ادارات در برگزاری یادواره‌های شهدای تنگه کوشک و سارات سومار که در سطح شهرستان با حضور معاون محترم رییس‌جمهور، استاندار محترم و هیئت همراه برگزار گردید، تقدیر بعمل آورد.

 

❇️ گفتنی است؛

👈 در این جلسه، اعضاء پیشنهاداتی را بيان و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است