✅ جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ایوان

✅ جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان

✅ جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان

 ✅ جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان

 

👈 فرماندار ایوان؛ مدیران شهرستان مردمی بودن را سرلوحه کاری خود قرار دهند، چون مردمی بودن از شعارهای دولت انقلابی می باشد.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و با حضور سرکار خانم کامران پور دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و مدیران عضو در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار گردید.

 

❇️ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار ایوان ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش با آرزوی قبولی عزاداریها، و عرض خیر مقدم به حاضرین گفت؛ جا دارد از زحمات اداراتی که در راستای تحقق گفتمان و اجرای منویات مقام معظم رهبری و همچنین اجرای برنامه های دولت و خدمت به مردم در حال تلاش و کوشش هستند، تقدیر بعمل آید.

 

✳️ فرماندار ایوان تاکید نمود، مدیران شهرستان مردمی بودن را سرلوحه کاری خود قرار دهند، چون مردمی بودن از شعارهای دولت انقلابی می باشد.

 

✳️ وی همچنین اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در نظام اداری یکی از هدفهای اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است و رضایت مردم از خدمات دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند.

 

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: دو برنامه مهم(اربعین و انتخابات)، در پیش داریم، ان شاءالله با همراهی و همدلی همدیگر، این برنامه ها به نحو شایسته اجرا و عملیاتی شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است