✅ شورای مهارت در شهرستان ایوان

✅ جلسه شورای مهارت و افتتاح یک واحد آموزشی تولیدی در ایوان

✅ جلسه شورای مهارت و افتتاح یک واحد آموزشی تولیدی در ایوان

 ✅ بمناسبت هفته ملی مهارت در شهرستان ایوان انجام گرفت: جلسه شورای مهارت و افتتاح یک واحد آموزشی تولیدی در ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای مهارت شهرستان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورا و با حضور مجید ولی زاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ در این جلسه ابتدا قباد خسروی رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان و دبیر شورا ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین دستور کار جلسه مبنی بر هم اندیشی در خصوص توسعه و ترویج آموزشهای مهارتی در شهرستان را بیان و سپس گزارشی از عملکرد حوزه مهارتی از ابتدای سالجاری تا کنون عنوان نمودند.

 

✅ سپس حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای مهارت شهرستان ضمن تبریک هفته مهارت به بیان مطالبی در خصوص اهمیت مهارت آموزی در راستای رفع مشکل اشتغال جوانان بر نیازسنجی از گروههای هدف ادارات، بروز نمودن حرفه های آموزشی، تربیت نیروی ماهر مورد نیاز شرکت های نفت و گاز تأکید و از زحمات مدیر کل و رئیس اداره شهرستان که به نوعی در راستای پیشبرد برنامه های آموزش فنی و حرفه ای فرزندان این شهرستان خدمتگزار هستند تقدیر نمودند.

 

✅ در ادامه مجید ولی زاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تقدیر از فرماندار و دیگر اعضا بابت همراهی با آموزش های مهارتی در شهرستان به بیان مواردی در خصوص طرح آموزشی رایگان مدرسه تابستانه مهارت ویژه سنین 12 تا 14 سال و 15 تا 18 سال، بهره گیری نخبگان مهارتی المپیادها از مزایای اولویت جذب در شرکتهای نفت و گاز، برنامه ریزی جهت ارتقای شاغلین صنوف مختلف پرداختند.

 

 ❇️ لازم به ذکر است؛

 👈 در ادامه این جلسه، اعضای شورای مهارت شهرستان برنامه ها و پیشنهاداتی را بيان و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

👈 امروز در هفته ملی مهارت یک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در مرکز شهر ایوان افتتاح گردید، این هفته از 6 تا 12 مرداد به عنوان هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است